Thursday, September 23, 2010

Pyramid: Asas Pembinaan Dajjal?

The Sun City, SUNway Pyramid



Binaan Piramid ini adalah salah satu asas-asas ketibaan Dajal al masih. Piramid bertujuan untuk mengumpulkan tenaga. Bagi situasi ini adalah tenaga negatif. Pengumpulan tenaga di bahagian Timur. Firaun seakan diagungkan. Inilah situasi sekarang yang kita tidak sedari.


Nampak tak lambang segitiga di bahagian atas.


Piramid di Paris


Piramid di Dubai


Piramid Di Memphis, USA



Piramid Di Las Vegas

Banyak lagi binaan piramid di dunia ini. Ini hanyalah sebahagian contoh. Kesemuanya dibina atas Ley Lines untuk menyambut kedatangan dajal al-masih. Ley Lines ni ialah salah satu 'alat' Illuminati/Freemason.

Bagaimana ampliedkan tenaga ni untuk tujuan jahat? Saya masih mencari lagi info ini. Apa yang saya tahu, perantaraan/medium tenaga ni ialah struktur piramid. Ada juga yg berpendapat bahawa Ley Lines ini masih dalam kategori teori. Org Cina memanggil tenaga ini Feng Shui. Orang India memanggilnya Vaastu Shastra. Macam² nama yang wujud dalam setiap bangsa tentang tenaga ni.


Dan begitu juga dengan teori-teori yang berkaitan dengan sains tadi(tenaga), semuanya ada logiknya. Cuma yang mana paling tepat masih menjadi misteri. Bukan sekadar misteri nusantara, tetapi Misteri Antarabangsa! Dan mungkin ia juga ada kaitan dengan misteri tenggelamnya benua Atlantis suatu masa dahulu.

No comments :

Post a Comment